Blog, noutăți, evenimente

21/12/2017

320 de caractere în meta descriere – o oportunitate SEO de la Google

2018 aduce o schimbare importantă din punct de vedere SEO. Până acum limitat la 160 de caractere, spațiul alocat de Google pentru descrierea meta a paginilor web se va putea întinde până la 320 de caractere.

Ce este o meta descriere?

Descrierea meta este un fragment de text, o etichetă în HTML, care rezumă conținutul unei pagini. Motoarele de căutare, (de ex. Google) afișează meta descrierea în rezultatele căutării, în special atunci când fraza căutată este cuprinsă în descriere. Optimizarea descrierii meta este un aspect foarte important SEO pentru fiecare pagină a unui website.

Trebuie să modific toate paginile site-ului meu?

Nu este o idee rea, mai ales dacă site-ul nu are foarte multe pagini. În cazul unui magazin online sau al unui site cu un număr mare de pagini și categorii este important ca, în timp, toate meta descrierile să fie actualizare. Noi vă recomandăm ca, pentru început, să modificați homepage-ul, categoriile principale și landing-page-urile importante pentru afacerea voastră.

Voi pierde poziția actuală din Google?

Nu. Dar această schimbare trebuie văzută ca o oportunitate de a revizui descrierile meta și de a adauga detalii suplimentare despre produsele si serviciile dumneavoastră, pentru a fi mai relevante în căutări. Iar pe termen mediu, această investiție va putea aduce, pe lângă click-uri relevante, o poziție mai bună a website-ului în căutări.

Rezultatul unei căutări organice Google în 2017 (160 de caractere)

Textul limitat la 160 de caractere pune presiune mare pe marketeri de a extrage informatia relevantă pentru potențialii clienți care caută pe Google. Dincolo de importanța pentru Google SEO (modul în care motorul de căutare decide prioritizarea rezultatelor căutării), acest text este esențial în interacțiunea cu cei care caută, fiind de cele mai multe ori cel care determină dacă vor intra pe site sau nu.

Rezultatul unei căutări organice Google în 2018 (320 de caractere)

Mai mult spațiu, mai multe informații relevante pentru clienți și pentru Google SEO. Ne așteptăm ca și celelalte de motoare de căutare (in special Bing) să urmeze politica Google în scurt timp.

SEO , , , , , , ,