Blog, noutăți, evenimente

02/11/2017

„Did you mean MailChimp?” – Greșeli mici care pot inspira idei mari

„Fă rai din ce ai” sau un exemplu despre felul în care creativitatea și gândirea outside the box pot transforma un aparent eșec într-un real succes. Cum s-a născut campania „Did you mean MailChimp?”

MailChimp este cea mai importantă platformă de marketing automation din lume. Cincisprezece milioane de clienți, de la mici companii de comerț electronic la principalii comercianți online, utilizează MailChimp pentru a conecta oamenii potriviți cu mesajul potrivit, la momentul potrivit.

Deși platforma de e-mail marketing MailChimp are un nume ușor de pronunțat, o reclamă audio difuzată în 2014 a dovedit contrariul, atunci când un copil a redenumit în mod eronat compania „MailKimp”. Această mică eroare  a reprezentat modul original al brandului de a se prezenta și de a stabili legături mai puternice cu clienții săi. Ei nu au fost deranjați de confuzie, ci dimpotrivă, au văzut-o ca pe o oportunitate de a împărtăși cine sunt și ce fac.
Brandul din Atlanta și-a pus încrederea în abilitățile creative ale agenției de advertising Droga5, care și-a îndreptat atenția către eroarea de pronunție a micuțului, transformând-o într-o campanie inteligentă: „Did you mean MailChimp?”

Campania lansată în ianuarie 2017 nu este ceea ce ne-am aștepta de la un brand cunoscut care vrea să se prezinte unui nou auditoriu. În loc de campania clasică de brand awareness, MailChimp a creat „un ecosistem de experiențe auditive, artistice și jucăușe”.

Artiștii au încercat să „citească” mințile oamenilor pentru a afla cum ar putea suna „MailChimp” în urechile lor. Au creat variante în jurul numelui mărcii și, în cele din urmă, au dezvăluit nouă asocieri ciudate: MaleCrimp, MailShrimp, KaleLimp, FailChips, VeilHymn, SnailPrimp, JailBlimp, WhaleSynth și NailChamp.  Fiecărui termen inventat i-au fost atribuite produse care făceau parte dintr-o colecție inspirată de pronunția incorectă.

Campanie brand awareness - Did you mean mailchimp? - fail chips Campanie brand awareness - Did you mean mailchimp? mail shrimp Campanie brand awareness - Did you mean mailchimp? kale limp
Campanie brand awareness - Did you mean mailchimp? Campanie brand awareness - Did you mean mailchimp? Nail champ Campanie brand awareness - Did you mean mailchimp? jail blimp
Campanie brand awareness - Did you mean mailchimp? whale synth Campanie brand awareness - Did you mean mailchimp? veil hymn Campanie brand awareness - Did you mean mailchimp snail primp

 

Campania a inclus elemente neobișnuite care au cuprins în diferite categorii cum ar fi hrana, filmul, moda și frumusețea, de la chipsuri de cartofi sau creveți cântăreți la tratamente anti-îmbătrânire bazate pe secreții de melc.

Întregul line-up include website-uri customizate pentru fiecare joc de cuvinte: MailShrimpKaleLimpJailBlimpMaleCrimpFailChipsSnailPrimpWhaleSynth, and NailChamp. Campania a atins apogeul prin VeilHymn, care conține un clip muzical interactiv făcut în colaborare cu Dev Hynes & Bryndon Cook.

Succesul campaniei premiate se reflectă în activitatea remarcabilă a agenției de creație, care a reușit să facă cunoscute serviciile companiei, chiar fără să menționeze numele lor corect.
Deci, aruncați o privire la scurtmetrajele campaniei sau încercați să căutați unul dintre numele ingenios elaborate. Sugestiile Google vă pot surprinde! 🙂

 

Surse: Mailchimp, Droga5, BrandingNews

Advertising , , , , , , ,

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *