Catalog de prezentare produse – Halmadent 2017

Despre proiect

Halmadent, unul din cei mai reprezentativi distribuitori de echipamente stomatologice din România, a trecut printr-un rebranding și o modernizare de identitate în 2017. Catalogul este unul din cei mai importanți vectori de comunicare ai companiei, având nevoie la rândul lui de o restructurare completă și de o modernizare a imaginii.

Am pornit proiectul de la regândirea completa a strategiei catalogului, ponderii și structurii brandurilor și produselor distribuite de companie în contextul imaginii generale Halmadent.

  • Brandurile distribuite și-au păstrat individualitatea, cu logo-urile specifice și pagină de prezentare dedicată, dar într-un context Halmadent construit pe baza elementelor grafice specifice noii identități
  • Pentru a păstra consecvența în cadrul gamelor de produse, fiecărei game i-a fost alocată o culoare din paleta Halmadent, culoare care poate fi văzută în lateral chiar și când catalogul este închis
  • Iar pentru ca orice client să aibă o imagine de ansamblu mai corectă, fiecărei categorii principale de produse (unituri dentare, compresoare, piese de mînă etc.) i-a fost dedicată o pagină unde sunt prezentate comparativ mărcile de produs reprezentate în categoria respectivă.

Rezultatul? Un catalog, modern, structurat și clar, care să ofere un balans corect între ușurința de identificare a produselor, informația tehnică complexă și un design modern și aerisit.

Info

2017

strategie, structură, copywriting, design

prezentare companie și produse clienților potențiali, târguri și expoziții, suport echipa de vânzări