Imagine modernă și impact mai bun la raft pentru noua gamă de proiectoare Foton

Despre proiect

Un design bun de produs nu este doar un desen. Foton este un brand românesc de baterii și lanterne, care urmărea să își dezvolte gama de produse. Noile proiectoare cu LED și halogen introduse în gamă aveau caracteristici tehnice deosebite față de concurența existentă pe piață, însă acest lucru trebuia evidențiat cât mai vizibil la raft.

Am inițiat un proces de cercetare de piată, vizitând mai multe magazine din segmente diferite (hypermarket, DIY, Cash&Carry, magazine tradiționale) și verificând produsele concurenței și poziția la raft. Am concluzionat că rafturile unde sunt poziționate aceste produse sunt deseori anoste, ambalajele nu atrag atenția și informațiile de autonomie acumulator și putere de iluminare nu sunt evidente.

Am propus un sistem de evaluare pentru a face produsul mai ușor de înțeles pentru client, dintr-o privire: stele pentru PUTERE LUMINOASĂ, AUTONOMIE, REZISTENȚĂ LA IMPACT și PORTABILITATE. Am preluat acest sistem și l-am completat cu o imagine curată, care pune accent pe fotografia produsului (pentru a redue riscul de deschidere a cutiei în magazin – practică uzuală atunci când produsul nu e vizibil).

Apoi am adăugat un layer de culoare, care să atragă atenția în rafturile magazinelor, toate utilizând direcțiile de design specificate în manualul de brand Foton.

Info

2011

strategie de produs, cercetare de piață concurență, design, fotografie, merchandising

Distribuție în magazine, impact îmbunătățit la raft