Reinterpretare identitate și modernizarea imaginii Halmadent

Despre proiect

Halmadent este unul din cei mai importanți distribuitori de soluții tehnologice pentru stomatologii din România, în creștere continuă în ultimii ani. Cum se întâmplă cu multe business-uri în dezvoltare, imaginea companiei nu a păstrat același ritm de evoluție.

S-a ajuns astfel în situația unui decalaj între identitatea și poziția pe piață a companiei, fiind nevoie de o modernizare a instrumentelor de prezentare și promovare. S-a discutat începerea unui rebranding major, însă nevoia de modernizare a imaginii nu putea aștepta câteva luni până la finalizarea unui astfel de proces. Echipa de vânzări trebuia să se prezinte la clienți cu materiale actualizate și mai eficiente.

Am fost deci puși in situația de a reinterpreta logo-ul existent, de a moderniza grafic materialele de promovare și de prezentare ale companiei din mers, ca pas premergător până la inițierea procesului de rebranding, care presupune reconstruirea identității.

Folosind logo-ul și baza materialelor existente, am redesenat și restructurat atât elemente de bază cum ar fi cărți de vizită și design pentru pungi, cât și catalogul de produse al companiei și materialele utilizate pentru publicitate în reviste de specialitate.

Info

2016

strategie, design, identitate

prezentare companie, târguri și expoziții, traininguri și prezentări, distribuire online, întâlniri cu clienți existenți și potențiali (echipa de vânzări)