Strategie de vânzări online și magazin online pentru un showroom de produse sanitare din Brașov

Despre proiect

Showroom-ul Serstill din Brașov, unul din cele mai cunoscute din oraș, a fost recunoscut ani la rând ca prezentând în special produse Franke. Odată cu diversificarea afacerii, gamele de produse s-au extins foarte mult, încluzând opțiuni premium de produse sanitare pentru baie.

Cu furnizori ca Victoria&Albert, Graff sau Glass, oferta de produse s-a îmbogățit considerabil, prezentând arhitecților și clienților finali sute de variante de căzi sau cabine de duș, cele mai variate modele de gresie și faianță premium, mai multe game de baterii sanitare de lux și așa mai departe.

Evoluția firească a fost extinderea vizibilității afacerii și crearea unei structuri dedicate prezentării și vânzării online. Așa a apărut baden.ro, un magazin online destinat amenajării unor băi de lux. Am utilizat experiența noastră în comerțul online pentru a crea o imagine sobră, elegantă și o experiență de cumpărare care să se bazeze pe sugestii de design și ambient mai degrabă decât pe produse.

În plus, baden.ro avea la momentul lansării lui cel mai complex sistem de personalizare a cabinelor de duș, oferind sute de variante de dimensiuni și culoare pentru fiecare model de cabină prezentat pe site.

Info

2017

strategie, cercetare de piață, webdesign, UX/UI, structurare și introducere produse, SEO, SSL, social media, promovare online Adwords & Facebook, blogging și content marketing, customer service

promovare și vânzare online pentru baterii sanitare, sisteme de duș, chiuvete de bucătărie și accesorii